بسم الله الرحمن الرحیم
احمقها در تهران ، جشن صهیونیستی در ایتالیا

جامعه صهیونیستهای ایتالیا قصد دارد ضمن برپایی جشنی بزرگ، نهالی به نام "ندا آقا سلطان" به عنوان نماد جریان حامیان صهیونیستها در ایران، در باغ نیکوکاران متعلق به جامعه یهودیان و شهرداری شهر میلان در شمال ایتالیا بکارد.
جامعه صهیونیستهای  ایتالیا قصد دارد ضمن برپایی جشنی بزرگ، نهالی به نام و یاد "ندا آقا سلطان" به عنوان  نماد جریان حامیان صهیونیستها در ایران، در باغ نیکوکاران متعلق به این جامعه یهودیان و شهرداری شهر میلان در شمال ایتالیا بکارد.

به گزارش خبرگزاری ایتالیایی آنسا، "این نهال به یاد ندا آقاسلطان و در راستای فشارهای صهیونیستهای ایتالیا به تهران در بهار آینده کاشته خواهد شد".
"گابریئله نیسیم" رییس انجمن باغ نیکوکاران موسوم به "Gariwo" گفت: ندا آقا سلطان نماد جهانی مقاومت جوانان ایران است. قتل ندا فرصت بی نظیری به شهروندان صهیونیست داد تا جمهور یاسلامی را حکومتی قاتل معرفی کنند!
 
این در حالی است که مطابق فیلمی که بی بی سی فارسی از ماجرای قتل ندا منتشر کرده قاتلین وی جاسوسان سرویس MI6 بوده اند که ندا را پس از بازی کردن نقش مقتول در آمبولانس به ضرب گلوله به قتل رسانده اند.

گفتنی است پروژه کشته سازی برای مظلوم نمایی، که از ماجرای قتلهای زنجیره ای کلید خورد در راستای قتل مهره های دسته چندم برای وارد کردن فشار بر نظام اسلامی، جان شهروندان ساده لوحی را که فریب متقلبانی چون کاندیداهای شکست خورده را خورده اند تهدید می کند.